

Murphy schreefColonNice job, had je nog loctide gebrukt of niet?

Bruno schreefColonKleine tip : Als je een helcoil plaatst, en dus eerst boort, gewoon even na plaatsing ervan zonder bougies starten, zodat de troep via het bougiegat eruit vliegt.

Bruce schreefColongeluk gehad dat er niet iets naar binnen is gevallen\afgebroken, dat zou toch aardig wat schade kunnen veroorzaken.

tomjones911 schreefColonMurphy schreefColonNice job, had je nog loctide gebrukt of niet?
nee,bij er verder op na te denken heb ik dit niet gedaan.
ten eerste omdat er geen sprake van is bij het gebruik van de insert en ten tweede wil ik niet dat er een slechte massa-contact zou ontstaan -->geen vonk
mss vergezocht idd maar lijkt me in orde zo.
ga na een poos de bougiestekkers ook vervangen en dan controleer ik nog even.

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.