moest naar de keuring vandaag en halverwege molenstede precies of de knalpot eraf vloog.
op de keuring ben ik dus niet geraakt.
motorcompartiment ligt nu open en de stekker ligt los in het blok mee de bougie erin.
pfffffff
het deksel dat er normaal op zit is afgebroken.
met een f heb je altijd wel een verhaal positief en negatief.
na de losgekomen schokbreker nu een losgekomen bougie....
het beestje krijgt nogtans goed eten
de bedoeling was om op 100000km nieuwe te steken .
bij deze zal het dus eerder gebeuren.

















