


crazywolf schreefColonik heb gehoord ivm een klep die aangestuurd wordt ivm de 2de uitlaatbuis maar dacht dat deze enkel op de UK auto's was toegepast?
waarom denk je dat er maar 1ne gebruikt word?
ps. zelfs een F geeft voorkeur aan 1kant maar bij het rijden zelf wordt de 2de ook zichtbaar gebruikt







ttdesign6 schreefColonMijn F rookt uit beide gaten....al staat hij stationair.
Maarja laten we eerlijk zijn, zouden wij een F/TF met 1 uitlaatje cool vinden?
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.