Murphy schreefColonHey Jos,
door uitlijnen kan je auto niet zakken. Als je op twee weken tijd ca 4 cm zakt zou je toch beginnen te denken aan een lekkage. Vindt je ergens vloeistof? Het spul lijkt een beetje op antivries.
Als de auto nog hetzelfde veert als voorheen kan er volgens mij rustig mee gereden worden (kijk uit voor drempels) Als de auto op zijn rubbers ligt moet je voorzichtig worden.
Persoonlijk ben ik ook een newby ,maar hier zit kennis genoeg, wellicht hebben zij de gouden tip
hallo murphy
ik vind nergens vloeistof,iemand anders schreef dat ik eerst maar eens de druk moest laten meten,zal ik laten doen,maar een vraagje nog:moet ik na het eventueel weer vullen opnieuw gaan uitlijnen?




