




mg-135 schreefColonik heb een hurricane gehad op mijn elise, super geluid en kwaliteit zat ook goed. PK....tussen de oren zoals elke filter......
Op de dyno gaf het samen met een cat bypas en een janspeed een 138pk ipv 120pk. Dus geeft wel iets maar zit vooral tss de oren.

mg-135 schreefColonik heb een hurricane gehad op mijn elise, super geluid en kwaliteit zat ook goed. PK....tussen de oren zoals elke filter......
Op de dyno gaf het samen met een cat bypas en een janspeed een 138pk ipv 120pk. Dus geeft wel iets maar zit vooral tss de oren.
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.