


Sander schreefColonZakt de wagen links en rechts evenveel ? Als je net hebt gevuld moet je een rondje rijden voordat de definitieve hoogte zichtbaar is. Heft beste kan je de hoogte vergeten en puur op druk afstellen. Ik dacht 400-450psi maar Bruno weet het het beste.
Dan zou je wagen perfect moeten staan. Is het warm weer staat je wagen hoger dan bij koud weer. Dat komt door de lucht in de veerbollen en is normaal.


ErikB schreefColonDus zoals aangegevn best de ruk in het systeem even bekijken.


Murphy schreefColonWanneer heb je hem laten bijvullen. in hoeveel tijd zakt je auto?
Links en Rechts?
Je kunt natuurlijk altijd een kleine lekkage hebben, maar aan beide kanten?




Bruce schreefColonhij kan niet achter zakken en voor niet, dat is raar, want die twee staan met elkaar in verbinding, er moet iets anders aan de hand zijn,...

nuchelmans schreefColonMurphy schreefColonWanneer heb je hem laten bijvullen. in hoeveel tijd zakt je auto?
Links en Rechts?
Je kunt natuurlijk altijd een kleine lekkage hebben, maar aan beide kanten?
hallo murphy
ik heb hem 2 weken geleden op hoogte laten brengen,een week later laten uitlijnen en is nu weer gezakt,kan dit door het uitlijnen komen?
voor blijft ie op hoogte maar achter zakt die,rechts meer als links,van de sporing klopte helemaal niets meer en een maand of 3 terug ook laten uitlijnen.
groet jos
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.