Kevin schreefColonvast wel, maar ik moet ze ook nog ophalen en heb ze dus nog niet gezien...
LEBLAR, kan ik ze zondag ophalen tegen de avond?

Bruno schreefColoncolchester schreefColon-En dan nog PhillipvanV, hoe ga jij bedeeld worden? een voorstel?
-Bruno, mocht je t'echt niet zien zitten voor die plaatsing-dag, dan mag je mij gerust op een andere (zon)dag inplannen.....
We proberen het allemaal de 28ste te doen.
De wagen van Philip stond bij mij al ingepland op een andere dag, dus doe ik dat in één keer er dan bij voor hem als hij dat goed vindt.

Kevin schreefColonVoor zij die RVS wielmoeren willen, mogen dat hier ook melden, opdat ik het nodige kan voorzien tegen de pins-day. (prijs tussen de 30 en 40 euro per 16)
Voorlopig :
Pins-day:
- Jantje
- Kevin
---------------------------------------------
- Carl
- Heinrich
- Blue Maniac

colchester schreefColonUltimate, mocht jij deze pins toch liever later bestellen (samen met je LLW-kit enz...) dan heb ik alsnog een "reserve afnemer" voor het resterende setje.
Laat je mij iets weten of je het setje al dan niet wenst?

Bruno schreefColoncolchester schreefColon-En dan nog PhillipvanV, hoe ga jij bedeeld worden? een voorstel?
-Bruno, mocht je t'echt niet zien zitten voor die plaatsing-dag, dan mag je mij gerust op een andere (zon)dag inplannen.....
We proberen het allemaal de 28ste te doen.
De wagen van Philip stond bij mij al ingepland op een andere dag, dus doe ik dat in één keer er dan bij voor hem als hij dat goed vindt.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.