Bruno schreefColon...
De epas override switch is een mod, die binnenkort eens zal uitgevoerd worden op de mijne.
Oeps da's waar ook, schakelaar ligt stof te sparen......
Tja, ik heb al een paar jaar zo'n switch, maar wil je het eens proberen zonder stuurbekrachtiging te rijden:
Neem de grote zekering uit de houder op het linker spatbord onder de voorklep. (die met de melkwitte afschermkap)




