

Bruce schreefColonis een zeer geruststellend geluid, omdat je weet dat hij het doet.



kostos schreefColonik heb m ook in mijn F gezet..en idd als je de auto start hoor je even twee piepjes...en dat heb ik er wel voor over..ipv te weinig koelvloeistof en alle andere ellende die daar achter weg kan komen

Gab schreefColon Ben vorig jaar 1800euri lichter geworden van mijn HGF... Dus interessant zo'n LLS. Wat kost zoiets incl montage?


Bruce schreefColon Zou wel eens de buizen onder de auto kunnen zijn, die willen nog wel eens doorroesten, zeker met de hulp van wat pekel.




Gab schreefColon...Vrees dus toch ergens anders een lek.
... Heeft iemand hier een tip?????
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.