adresje opvullen autostoelen en stoelverwarming
  • Gab
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON wo maart 25, 2009 1:36 am
    WoonplaatsCOLON Breda, NL en Gent, BE

    adresje opvullen autostoelen en stoelverwarming

    door Gab » vr jan 29, 2010 12:46 am

    Heeft iemand een goed, betrouwbaar en beetje normaal-aan-de-prijs-adresje voor het opvullen/ vernieuwen van de vulling van Mk1 stoelen?

    Zat er ook aan te denken om er een stoelverwarmingselementje in te laten zetten. Iemand daarover een idee?

    Alvast bedankt!


    ps ben droevig: eerst m'n plastic ruitje deze week zelf laten scheuren, nu weer m'n lagers kapot..... duur maandje! :shock:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr jan 29, 2010 2:22 am

    Bruce heeft stoelverwarming. twijfel alleen of het er al in zat, of dat hij het zelf heeft geplaatst.

    Meen dat er onlangs nog iemand zelf stoelverwarming heeft geplaatst. even zoekfunctie raadplegen dus ;)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » vr jan 29, 2010 6:29 am

    Mijn setje is aftermarket en zat er al in toen ik de F kocht.

    Ik zou eens informeren op de berg...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » vr jan 29, 2010 9:54 am

    Remieme schreefColonBruce heeft stoelverwarming. twijfel alleen of het er al in zat, of dat hij het zelf heeft geplaatst.


    Volgens mij plaatst hij die dagelijks zelf. Ik las onlangs iets over warme lucht :lol:
  • Gab
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON wo maart 25, 2009 1:36 am
    WoonplaatsCOLON Breda, NL en Gent, BE

    door Gab » vr jan 29, 2010 12:58 pm

    Bruce schreefColonMijn setje is aftermarket en zat er al in toen ik de F kocht.

    Ik zou eens informeren op de berg...


    uhhh, wat is "op de berg"?
    MGF Britisch Racing Green, Abingdon uitvoering. (Nog) geen enkele mod whatsoever behalve een waxoil behandeling ;o)
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    door Rob » vr jan 29, 2010 1:05 pm

    Ja ik weet het, ben zelf ook nog niet zo lang hier. Je moet er even aan wennen. maar "op de berg" slaat op Bruno.
  • Gab
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON wo maart 25, 2009 1:36 am
    WoonplaatsCOLON Breda, NL en Gent, BE

    door Gab » vr jan 29, 2010 1:14 pm

    Murphy schreefColonJa ik weet het, ben zelf ook nog niet zo lang hier. Je moet er even aan wennen. maar "op de berg" slaat op Bruno.


    oeps, sorry Bruno..... :oops: , en bedankt Murphy :wink:
    MGF Britisch Racing Green, Abingdon uitvoering. (Nog) geen enkele mod whatsoever behalve een waxoil behandeling ;o)
  • Gab
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON wo maart 25, 2009 1:36 am
    WoonplaatsCOLON Breda, NL en Gent, BE

    Re: adresje opvullen autostoelen en stoelverwarming

    door Gab » vr jan 29, 2010 1:17 pm

    Gab schreefColonHeeft iemand een goed, betrouwbaar en beetje normaal-aan-de-prijs-adresje voor het opvullen/ vernieuwen van de vulling van Mk1 stoelen?


    De stoelverwarming gaat mij wel lukken, blijft over de vraag omtrent een goed en niet al te duur adres voor het opvullen van de stoel. Zoeken op het forum gaf mij in iedergeval geen antwoord (of ik kijk niet goed...)
    MGF Britisch Racing Green, Abingdon uitvoering. (Nog) geen enkele mod whatsoever behalve een waxoil behandeling ;o)
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » vr jan 29, 2010 1:23 pm

    Heb even gezocht en vond een posting van HansZ die een lumbale support vond bij een stoffeerbedrijf. Waarschijnlijk kunnen ze je ook verder helpen voor het opvullen

    HansZ schreefColonIk heb hem via een stoffeerbedrijf. Dit bedrijf doet stoffeerwerk voor mijn werkgever. Het bedrijf heet HEPA en zit in Geffen (Noord Brabant )
    tel 073-5325032.
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » vr jan 29, 2010 3:03 pm

    Ik kreeg ooit een raming voor het herstellen van losse VVC stoelen (half leer half alcantara) van 1000 euro voor de twee, inclusief opvullen van de mousse enzo.
    Was er even niet goed van. Wat denken jullie van zo'n bedrag?
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    door Blue Maniac » vr jan 29, 2010 4:14 pm

    Carl schreefColonIk kreeg ooit een raming voor het herstellen van losse VVC stoelen (half leer half alcantara) van 1000 euro voor de twee, inclusief opvullen van de mousse enzo.
    Was er even niet goed van. Wat denken jullie van zo'n bedrag?


    Ik heb ooit de buddy van een motorfiets opnieuw laten bekleden, nieuw schuimvulling incl. nieuw dek, kosten 45 euro en dit bij een gespecialiseerd bedrijf in het bekleden van allerlei stoelen.
    Het ook indertijd opvullen van een ingezeten stoel ongeveer een tot twee uur werk koste 60 euro.
    Voor een bedrag van 1000 euro kun je gezien de kosten van materiaal (is verwaarloosbaar) tegen een uurloon van 48.00 meer dan 20 uur sleutelen. Lijkt mij wat veel!!
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » vr jan 29, 2010 9:44 pm

    T'zal wel niet herstellen geweest zijn, maar opvullen en opnieuw laten bekleden en dan is de prijs zeker niet verkeerd.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr jan 29, 2010 9:54 pm

    In Roosendaal zit Tony de Bruijn. Niet super goedkoop maar wel zeer goed (zeker 1 van de beste in de Benelux) tegen een acceptabele prijs.

    http://www.tonydebruijn.nl/home.html
    Building >200BHP K-series
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » vr jan 29, 2010 9:55 pm

    Sander schreefColon(zeker 1 van de beste in de Benelux)


    En waarom denk je dat ?
    Heeft hij even veel ervaring als een gemiddelde T&T bv. ?
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr jan 29, 2010 10:02 pm

    Omdat ik er werk van gezien heb en het zeker op hoger niveau is dan wat ik gezien heb van T&T of ICT. Wel tegen een hogere prijs. Het is een zelfde bedrijf als T&T maar met een hogere kwaliteit en een lagere kwantiteit.
    Building >200BHP K-series

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten