BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
Onsteeking probleem
  • Peeters maxime
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 18
    GeregistreerdCOLON zo nov 15, 2009 5:24 pm
    WoonplaatsCOLON DION

    Onsteeking probleem

    door Peeters maxime » ma jan 18, 2010 10:15 pm

    dag iedereen , zorry voor mijn neederlands maar ben franstalig , Ik heb een probleem met mijn mg , ik was aan het rijden in juli en hij vaald steeds stil , heb benzin , heb al delco kap , bougies , bougieskabel, alles vervangen en gaat nog niet , weet iemand iets ??
    MGF zwart , MGF Witte , Porsche Boxster S , Volvo XC90
    Subaru impreza 2001 limited WRX STI 433pk
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jan 18, 2010 10:22 pm

    Ik vermoed de benzinefilter en/of de benzinepomp ... op T4 uitlezen
  • Peeters maxime
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 18
    GeregistreerdCOLON zo nov 15, 2009 5:24 pm
    WoonplaatsCOLON DION

    door Peeters maxime » ma jan 18, 2010 10:30 pm

    de benzin kom aan , heb allen geen onsteking , denk dat het de computer is maar ben niet zeker
    MGF zwart , MGF Witte , Porsche Boxster S , Volvo XC90
    Subaru impreza 2001 limited WRX STI 433pk
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » ma jan 18, 2010 10:38 pm

    rotorarm..?

    en idd T4 hangen, meten is weten.....

    ( moet ik ook nodig doen :P )
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jan 18, 2010 10:46 pm

    en de bobijn reeds uitgemeten ? (dit probleem ooit met de Alfa gehad)
  • Peeters maxime
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 18
    GeregistreerdCOLON zo nov 15, 2009 5:24 pm
    WoonplaatsCOLON DION

    door Peeters maxime » ma jan 18, 2010 10:49 pm

    Rotor is ook nieuw , heb zelf de zender die op de kant van motor zit dit de toeren telt vervangen . hebt alle Mass kabels vervagen
    MGF zwart , MGF Witte , Porsche Boxster S , Volvo XC90
    Subaru impreza 2001 limited WRX STI 433pk
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » di jan 19, 2010 12:31 am

    Maxime, als de auto stil viel, start hij dan terug ? Of pas na een tijdje, of heeft hij niet meer gewerkt sinds juli ?

    Aangezien er al heel wat vervangen is, denk ik voorlopig aan
    - startonderbreking
    - krukaspositiesensor (of is het deze sensor die reeds vervangen is ?)
    - een relais (in de buurt van de ECU/MEMS)

    Hoe zien de bougies eruit (zwart, nat/droog, licht bruin, ...) en vonken ze ?
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten