BUTTON_POST_REPLY 124 berichten
F zwaar in de problemen
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo aug 22, 2004 11:00 pm

    Inderdaad, wij waren er allemaal. We zijn met de meeste van de forum-guys (& girls) in 1 kolome gereden. T'was leuk, en voor herhaling vatbaar.
    Wat de herhaling betreft : Johan zal met een topic op de proppen komen één dezer.....
    Allemaal méé ?
    Foto's komen snel online.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Gast

    door Gast » ma aug 23, 2004 8:29 am

    :( Damn! Hadden we dat geweten... Zion en ik hebben het parcour zowat op ons tweetjes afgelegd. Her en der effe gestopt om van de omgeving, een frisse pint en het schoon weer te genieten. Het was voor ons dan ook de eerste keer dat we aan zo iets deelnamen. Maar het was fun! Dat zeker en vast.

    Inderdaad Sander, toen ik hoorde dat een zekere Sander die fruitmand won maakte ik al onmiddellijk de bedenking of jij dat zou zijn. We vroegen ons trouwens ook af of de puzzel wel al geknipt was op het moment dat jij hem in elkaar moest leggen :wink: :lol: Zo snel!

    en tja, ik kan me niet kenbaar maken aan de hand van een prijs die ik gewonnen heb want zo ver strekt mijn geluk niet. :( Maar ik was al blij dat mijn ottooke de test doorstaan heeft.
  • robert
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 13
    GeregistreerdCOLON vr dec 04, 2009 10:32 pm
    WoonplaatsCOLON breda

    door robert » zo jan 03, 2010 12:30 am

    heb ook brobleme met de koeling
    een keer in de maand of langer begin die tekoken en dan doe die weer een tijd weer goed.
    maar nu is me ook opgevalen dat er ook veel rook soms uit de uitlaat kom kan het zijn dat er koelvloeistof via de uit laat kan ver dampe wand ben wel soms wat koelvloestof kwijt
    mgf zeer mooi
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo jan 03, 2010 9:57 am

    Witte "rook"uit de uitlaat is bij deze weersomstandigheden vaak gewoon condens uit de uitlaat en hoeft niets bijzonders te zijn. Zo nu en dan koelproblemen, wellicht een kapotte dop van het expansievat.

    Deze items zijn sinds het starten van dit topic in 2004 al diverse malen de revue gepasseerd.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 124 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten