











Bruno schreefColonEen lege schokdemper ? Nee, dat zou de eerste zijn. De ophangingsrubbers daarentegen, zijn veelal wel een oorzaak. Zitten ze nog allemaal goed op hun plaats is ze smeren met siliconenspray een oplossing, maar veelal piept en kraakt het, doordat de rubber uit de schokdempers onderaan is gekomen (rubber schokdemper-draagarm). Meestal rechts achter, maar anderen kunnen er even goed last van hebben. Ik heb sinds kort een hele zak van die ophangingsrubbers besteld, omdat het meer en meer begint voor te komen.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.