MGF


Marcel schreefColonkijk daar kunnen we wat mee? en hoe zit het met de boodschappen om nog maar eens een stereotype opvatting aan te halen. Ik zal vragen of mijn vrouw kontakt met je opneemt...

Coen schreefColon IJs en dergelijken erin vervoeren is niet echt aan te raden wanneer je van de supermarkt naar huis gaat rijden en de motor warm is. In de kofferbak kan het namelijk soms heel erg heet worden omdat de motor achterin ligt.

TF 135 Elegance / Midget

Bruno schreefColonWrong ! De kofferbak achteraan wordt heus niet veel warmer dan een gewone kofferbak, maar geeft het gevoel alsof hij warm is als je de kofferbak opent. Dan voel je immers de motorhitte, maar die zit/ komt dus echt niet uit de kofferruimte. Doe de test, met een thermometer en overtuig uzelf. Dit is namelijkéén van de vele MG-misvattingen.
Er zit tussen bagageruimte en motor een degelijk kevlar-achtig hitte-werend schild, en alles is hermetisch afgesloten.
Johan schreefColonIemand die dit herkent ?
Oplossing(en) ?


Marcel schreefColon....je het tenminste over een Sigma hebt en niet over een lancer evo III geldt voor de "snelste" sigma hetvolgende, met daarachter de M5 cijfers
top - 230 km/hr (250 begrensd, 300 onbegrensd)
0-100: 8.1 sec (<5.0 sec)
vermogen: 205pk (400pk)
dat is toch niks aparts, ik denk dat je het verkeerde type voor ogen hebt..
Evootjes daarentegen, net zoals Subaru's dat is een ander verhaal....



Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.