




remcovankuilenburg schreefColonZoo weer even een update. Volgens de laatste update heeft iedereen betaald en kan de bestelling naar Belgie en Nederland toe. Zodra er meer nieuws is dan laat ik het weten.
Remco






Carl schreefColonBruno is een ideaal verdeelpunt ......
ben ook wel kandidaat, als hij't goed vindt natuurlijk.
hoeveel tassen kunnen er opgevouwen in de koffer
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.