Het pakket is verzonden en betaald. Zodra het binnen is ga ik het doorsturen naar jullie / afhalen hier in Den Dungen.
De pet kan in een enveloppe (is plat genoeg) voor 1,76 of als pakket 6,75.
Het risico van een enveloppe is dat de pet wat in elkaar kan zitten EN dat TNT het niet accepteert als brievenbuspost en alsnog extra verzendkosten vraagt. Dat eventuele risico leg ik bij jullie neer.
Graag van Kevin/Willem/Rick/Superboer/TL-rev hun keuze hierin, naar jullie hoef ik alleen de pet te verzenden.
Verzendkosten voor de overige in NL zijn 6,75 en voor B 11,55.
Laat mij svp weten of ik jullie bestelling moet versturen of dat je het komt ophalen EN dan daarbij voor de 5 mensen hierboven de keuze hoe ze de pet verzonden willen hebben.
Als ik dat terug heb, stuur ik je een persoonlijke mail met daarin alle betalingsgegevens EN daarbij een gespecificeerd kostenoverzicht.
Graag via een PBtje je emailadres.
Kunnen we dan bijna
deze groupbuy be-eindigen. Het ging van leien dakkie.....





