BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
"stoelendans"
  • henk47
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 14
    GeregistreerdCOLON do okt 08, 2009 2:55 am
    WoonplaatsCOLON Veldhoven

    "stoelendans"

    door henk47 » ma okt 12, 2009 12:49 am

    Doordat het allemaal niet zo ruim zit in onze F, heeft de zijkant van de bestuurdersstoel bij het instappen het meest te lijden van slijtage. Nou vroeg ik me af of het mogelijk is de rechter en de linkr stoel te wisselen. Natuurlijk niet helemaal, want dan kun je niet meer bij de knop om de leuning te verstellen. Ik bedoel alleen de rugleuning zonder die knop. De beschadigde kant van de rugleuning komt dan aan de binnenzijde. Is dat een karwei of een karweitje?? en is het op zich trouwens wel mogelijk?
    groeten, Henk
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    gaat denk ik niet

    door mgf_stefke » ma okt 12, 2009 8:42 pm

    hoi henk.
    Ik denk dat het niet mogelijk is.
    Heb er ook al eens één keer overnagedacht om dit bij een andere mgf
    van ons ook eens te proberen.
    Er zijn een paar verschillen in spiegelbeeld van onder de zetels de montage van schuifrails waar de stoelen zich in kunnen verschuiven hebben montagebouten langs onderen
    ,die zijn verschillend als je de stoel van links naar rechts wilt
    wisselen
    en ook de bediening van je stoel om deze rechter of schuiner te zetten staat aan de buitenkant van de zetels
    ik denk spijtig genoeg onmogelijk
    0472770333
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma okt 12, 2009 9:28 pm

    ik dacht dat je de stoelhoezen wel kunt overzetten, da's wel een behoorlijke klus maar dan heb je wel je doel bereikt.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

    door Powerman » ma okt 12, 2009 10:53 pm

    # :|
    Laatst bijgewerkt door 1 op Powerman, in totaal 0 keer bewerkt.
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    door Kevin » ma okt 12, 2009 11:02 pm

    Powerman schreefColontorx 50 geloof ik om stoelen los te maken

    Is inderdaad torx 50, maar wel een vervelend karwei
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten