Gevolg: de deur zit nu op slot en is onmogelijk te ontgrendelen, ook niet via de sleutel. Ik kan wel via de passagierskant in de auto geraken, maar de bestuurdersdeur zit dus potvast! Iemand een idee hoe ik deze toch kan openkrijgen zonder stukken te maken ? Is het motortje zelf te vervangen en wat zouden de kosten ongeveer zijn





