PieterV schreefColoner staat een pakketje klaar voor verzenden HELAAS zonder zwarte petten ( out of stock).

PieterV schreefColoner staat een pakketje klaar voor verzenden HELAAS zonder zwarte petten ( out of stock).

Rick schreefColonPieterV schreefColoner staat een pakketje klaar voor verzenden HELAAS zonder zwarte petten ( out of stock).
Voor mij mag het ook een grijze zijn, als het niet te veel moeite is om het aan te passen, aangezien het pakketje al klaar staat.




PieterV schreefColon:D daar zijn we weer met het laatstenieuws :
Inmiddels zijn er toch zwarte petten binnen gekomen en houden we de orginele bestelling weer aan.


PieterV schreefColonSuperboer schreefColonIk kan m'n pet zo langzamerhand wel gebruiken: het is echt "pet weer"![]()
Die Superboer is goed thuis in z'n Nederlands![]()
Zeker niet "naatjepet"
![]()

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.