




TL-Rev schreefColonBruno heeft december vorig jaar de pomp, riem en spanner vervangen, maar als de riem er toch weer af moet, dan is i.i.g. een nieuwe riem nodig denk ik zo.
Tja, Rick, en ik zorg er echt altijd voor dat ik de F goed warm rijd!
Ben me nog aan het bezinnen wat ik ga doen. De auto heeft me inmiddels behoorlijk wat geld gekost, bijna alle mods die ik wilde zitten erop, maar je kan op een gegeven moment ook bezig blijven om er geld in te pompen!


TL-Rev schreefColonTja, Rick, en ik zorg er echt altijd voor dat ik de F goed warm rijd!
Ben me nog aan het bezinnen wat ik ga doen. De auto heeft me inmiddels behoorlijk wat geld gekost, bijna alle mods die ik wilde zitten erop, maar je kan op een gegeven moment ook bezig blijven om er geld in te pompen!

Rick schreefColonIk kan me voorstellen dat je het op dit moment niet ziet zitten. Denk er goed over na. Als die weer in orde kom een paar ritten rijden en je weet waar je het allemaal voor hebt gedaan.



Ralph schreefColonNatuurlijk erg klote, maar vervelender als het de nieuwe eigenaar volgende week gebeurd was.....
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.