









bartje01 schreefColonWie kan mij aangeven wat uitlijnen ongeveer kost.

Kasper schreefColonAls de auto uitgelijnd is voor de te lage ligging, dan zal de slijtage aan de banden niet noemenswaardig hoger zijn. Wel zijn er dan nog negatieve invloeden op de demping en zul je wat meer drempels raken.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.