Pk's die om de oren vliegen !!
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » di mei 10, 2005 7:57 pm

    Demor schreefColonMakkelijk, als je naar het trappetje kijkt dan zie je dat je er bijna onderdoor kunt lopen. :shock:


    Als je met zo'n jongenover een MG-F heen rijdt merk je het niet eens! Zo'n ding weegt net zo veel als een Boeing 747, en trekt sneller op als de Combo van m'n zus 8) . (Was een docu over op Discovery.) Elk wiel weegt 2 ton! En ja, met zo'n ding heb je geen carport meer nodig.

    Maarrehhhh... Zijn weer lekker off topic aan het leuteren denk ik :D .
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » wo mei 11, 2005 6:21 pm

    Tja, bij een engine swap komen toch ook wel enige structurele aanpassingswerken bij kijken. Ik bedoel, Mike z´n cambolt breekt zelfs af, wat let er dan dat een motorophaning of andere koppeling of adapterstuk/plaat waar dan ook het begeeft. Die SSK zit wel simpel in elkaar hoor, er moest alleen een koperen bus tss dat alu/alu stuk, simpel toch? Neen, ik vertrouw dat allemaal niet zo, sorry.
    :?

    WOW, ´k heb 5 sterren :shock: gaat vlot :wink:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo mei 11, 2005 6:37 pm

    Van die cambolt was ik eigenlijk al vergeten :oops:
    Ik kan me inderdaad er wel iets van herinneren, maar waren er dat meer dan 1 ?
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » wo mei 11, 2005 7:03 pm

    idd al een tijdje geleden, Hanah uit Nieuw zeeland. Maar ja, ik ben er officiëel nog maar ééne tegen gekomen die over zijne SSK dezelfde klachten had dan ik, maar op de BBQ ten tijde van Silverstone heb ik andere verhalen gehoord ! :shock: Die worden dan niet in de openbaarheid gebracht hé. Da´s gelijk de Egyptenaren in den tijd, je durft de Goden niet af te vallen hé :wink:
    Ikke dus wel :o

    mods: een extra (pinkster)ster met pinksteren in ´t vooruitzicht :wink:
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo mei 11, 2005 9:18 pm

    Die laadbak van de CAT lijkt me een goed altenatief voor het aftermarket kofferrek op de MGF :wink:

    XJ8
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » wo mei 11, 2005 10:19 pm

    Ja, zo kan je er tenminste voor langer dan 1 week erop uit trekken
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » vr mei 20, 2005 11:11 pm

    idd, daar kunnen een paar extra motoren, SSK kits ed in :lol: en misschien ook nog de vrouw haar valies :lol:
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » za mei 21, 2005 11:59 am

    Valies? Waar moet ik dan met die beauty case naartoe :lol:
  • Alexander M
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:39 pm
    WoonplaatsCOLON bij Gent, België
    CONTACTCOLON

    MS VVC Cams

    door Alexander M » wo mei 25, 2005 4:54 pm

    Sorry als dit hier al gepost is, maar op 't MGF Technical forum van mgcars.org.uk staat een topic over 'agressievere' cams voor een VVC (zowel in- als uitlaat) die sinds kort verkrijgbaar zijn bij MS. Ik las daar iets van 'blabla 180pk'.
    Misschien zijn sommigen hier daar in geinteresseerd?

    fwiw,

    Alexander
    '65 MGB with a twist
    '74 MGB GT V8 factory original, no modifications YET
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo mei 25, 2005 9:20 pm

    Jupilerman schreefColonValies? Waar moet ik dan met die beauty case naartoe :lol:


    Hmm, twee Caterpilar meenemen en je vrouw daar in laten rijden? :wink:
    Als je naar Frankrijk gaat hoef je tenminste niet te betalen op de Péage: je rijdt er dwars door heen :wink:

    XJ8

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten