Als ik de F vervolgens uitzet, blijft het klokje nog wel een tijdje (een paar uur) doorlopen om vervolgens weer stil te blijven staan tot het moment de F weer gestart wordt.
Zou het aan de klok liggen of is er wellicht iets anders aan de hand?:cry:



remcovankuilenburg schreefColonHet lijkt op een timer hoe lang je met de MG gereden hebt.






Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.