


Rick schreefColonMaar hun zijn met een kap met glazen achterruit 300 euro duurder, dan Cabrio Styling Apeldoorn. Ik heb daar toendertijd ook een offerte opgevraagd.



kristofke007 schreefColon...Is het mogelijk binnenbekleding te laten zetten in je softtop?....


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.