BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Electrische raambediening op hol
  • Avatar gebruiker
    MGLunatic
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 2
    GeregistreerdCOLON wo jan 21, 2009 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.
    CONTACTCOLON

    Electrische raambediening op hol

    door MGLunatic » zo jun 28, 2009 3:57 pm

    De electrische raambediening van mijn MGTF 2004 vertoont kuren. Eerst brandde steeds de zekering door tijdens het gebruik, maar ging na het plaatsen van een nieuwe zekering weer gewoon dicht. Nu helpt zelfs dat niet meer: het raam is open en blijft open
    Ik heb het raammechanisme uitgebouwd, een nieuwe motor gekocht en deze los aangesloten. Zonder dat ik de schakelaar bedien begint de motor te draaien en hij houdt ook niet meer op, en reageert niet op de schakelaar.
    Vervolgens de schakelaars van linker- en rechterraam verwisseld, maar dat helpt niet.
    Op forums lees ik dat de ECU die bij eerdere TF's het bestuurdersraam aanstuurt, lin 2003 is vervangen door een goedkopere oplossing. Ik heb echter geen idee waar ik het nu moet zoeken....

    Wie helpt?
    Math Agelink
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » za jul 04, 2009 2:48 pm

    Heb je de bedrading al doorgemeten en nagekeken, misschien is/zijn 1 of meer van de draden van de schakelaar wel doorgeschuurd.

    Johan
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten