door Bruno » zo mei 01, 2005 11:27 pm
heu, eigenlijk niet, maar ik zou het eens zelf willen horen om zeker te zijn, want inderdaad in het begin lijkt het alsof de motor wat "dof" zuigt, maar een vertraging zou ik het niet durven noemen.
Dat je een vermogenswinst ervaart bij hoog toerental is goed, maar je zou zeker geen verlies (dip) mogen voelen bij een lager toerental, want je rijdt immers met een VVC, daar waar de K&N 57i speciaal werd voor ontwikkeld.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer