




jaapieooo schreefColonIk weet niet wat voor kleur auto je hebt, maar ik ga of die van mij slopen of een andere die ik binnenkort op ga halen...

Rick schreefColonBalen Jeroen!
Succes met de herstelling.jaapieooo schreefColonIk weet niet wat voor kleur auto je hebt, maar ik ga of die van mij slopen of een andere die ik binnenkort op ga halen...
Die van Jeroen in Brooklands Green.


(niet volledige Quote)Bruno schreefColonDa' s niet zo leuk, maar iedereen moet eens een schuiver hebben meegemaakt in een F.
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.