

Erwin-VVC schreefColonIk heb deze laatst vernieuwd aan beide kanten en alle andere ophangings onderdelen.
De bovenste is lastig lost te krijgen als de wagen iets ouder is ! als je geluk hebt dan komt hij zo los, maar met een beetje pech kom je alles los te halen en hem los te branden.
succes.




j.reuvers schreefColonOke Carl,
Maar weet jij dat zeker met die veerbollen of misschien iemand anders op dit forum? Dopsleutel is geen probleem overigens.
Vandaag ff in de vakhandel nagevraag kosten ongeveel € 20,00 bruto ex.
Heren en eventueel dames laat maar horen.
mvg
J. Reuvers.




Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.