Waarschijnlijk de draad van een F en niet TF. Hoe kan ik dit oplossen ?
Een losse knop rijd alles behalve fijn.



philipvanv schreefColonBij mij was de schroefdraad er reeds afgezaagd en ik wou er ook een andere pook op. Ik heb dan een gat in de as geboord, draad getapt zoals die in de pook en een bout waar de kop van in afgezaagd er in gedraaid. Maar das misschien een iets drastischere oplossing dan tape gebruiken



RSV schreefColonBruce schreefColonIk heb mijn pook te kort afgezaagd en moet daar ook nog eens iets voor verzinnen, zal wel een klodder lijm of kit worden...
De MG pook ....hoop ik voor jou vriendin Bruce

Bruce schreefColonRSV schreefColonBruce schreefColonIk heb mijn pook te kort afgezaagd en moet daar ook nog eens iets voor verzinnen, zal wel een klodder lijm of kit worden...
De MG pook ....hoop ik voor jou vriendin Bruce
Oo dat heb ik verkeert gedaan, ik lees hier van alles over het afzagen van je pook en probleem met schroefdraad, en ik dacht nog ben ik dan de enige die moeite heeft met plassen na het afzagen?
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.