Plots kreeg je de auto niet meer van 5 naar 4 en daarna sloeg hij los en bleef hij in z'n vrij, de pook voelt ook erg los aan. Ook zit er geen weerstand meer op het koppelingspedaal.. 1STE RIT
Weet iemand wat dit is?


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.