



Bruno schreefColonM.a.w., zoek niet verder, t'is gewoon het motortje dat stuk zou zijn en dat vervangen dient te worden. dit 2de hands vinden voor een MG is echter appeltje, eitje, al zal het wel een compleet stuurhuis zijn dan dat te koop wordt aangeboden.





Rick schreefColonIk denk dat de eigenaar zich al geregistreerd heeft (Frenken). De account is al actief.


Frenken schreefColonHeren,
Het probleem van de linkstrekkende stuurbekrachtiging is opgelost. De oorzaak zat in de EPAS. Op zich was dit niet zo heel moeilijk, wel de weg er naar toe. De stuurkolom heb ik gedemonteerd maar had daartoe niet het geschikte gereedschap (engelse maten). Na aanschaf hiervan kon ik uiteindelijk over gaan tot reparatie. Mede dankzij jullie forum is dat dus gelukt. PS. Ik vind het overigens wel een heel leuk karretje om te klussen. Bedankt allemaal. Ik blijf overigens deze forum nauwlettend volgen en zal hier en daar trachten ook antwoorden te geven. Groet, Frank


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.