







joengenduvel schreefColonIk heb last van een beetje een slechte ontsteking.
Nu wil ik graag de bougiekabels, de bougies en de rotor arm vervangen.
Is dit goed zelf te doen?
Ik heb wat gelezen over magnecore en zo maar, omdat ik met een 1.6 zit wist ik niet of dat verschil zou maken.
Ook ben ik een van de pijpjes na de laatste demper verloren.
Ik wil dus een nieuwe uitlaat, wat zijn de alternatieven en wat raden jullie aan?
Alvast bedankt voor de hulp.


joengenduvel schreefColonIk heb een Remus uitlaatje besteld.
Deze kwam met een certificaat zodat ik er ook mee door de keuring kan.
Ik verwacht deze binnen 2 weken te hebben.
Alleen de ontsteking moet dus nog beter. Als iemand ideeën heeft hoor ik ze graag.


Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.