BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Alarm ontgrendeling werkt niet
  • Bert
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 8
    GeregistreerdCOLON di maart 22, 2005 9:20 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhoven

Alarm ontgrendeling werkt niet

door Bert » za apr 16, 2005 10:36 am

Ik heb een M1 met fabrieks alarm

Vanmorgen wilde ik met de mg weg echter hij reageert niet meer op de afstandsbediening waardoor ik hem niet kan starten. Ik kan hem wel met de sleutel openen dan knipperren al ledjes enz maar ik kan hem niet starten. Vreemd toch, ik kan de sleutel omdraaien dan begint hij te piepen dan moet je dus het knopje van het alarm indrukken waardoor het alarm wordt gedeactiveerd en je normaal gesproken kunt starten.
    NIET DUS! zelfs met de andere afstandsbediening niet, zelfs na een nieuw batterijtje niet??

Inmiddels alle berichten op het forrum gelezen maar in geen herkende ik het probleem.

Herkent iemand dit probleem? Ik kan op geen manier nu met de mg Weg? Hoe zit dat met die codes ,,ik bedoel de sleutel in verschillende standen draaien zodat het alarm zonder afstandsbediengskastje wordt gedeactieveerd?? en wat kan dit zijn??
    MGF (geweldig hé)
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

door Johan » za apr 16, 2005 12:29 pm

Heb je de afstandbediening gereset na vervangen van de batterij. Dit doe je door een aantal keren op unlock te drukken.

Als de emergency code niet werktkun je volgens mij, maar daar ben ik niet zeker van, de 2e en het 4e cijfer met 1 verhogen.

Dan wordt 2957 dus 2 maal links, dan 10 maal rechts, dan weer 5 maal links en daarna nog 8 maal rechts. Het links en rechts zou ook omgedraaid kunnen zijn.

Johan
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1