




videomike schreefColonWaarom heeft nog niemand van't forum een supercharger dan?

MGF schreefColonvideomike schreefColonWaarom heeft nog niemand van't forum een supercharger dan?
Ik denk dat je hier het antwoord wel vindt:
http://www.turbotechnics.com/docs/cars/mgf.htm
5600 pond exclusief BTW is niet mis hè!

ErikB schreefColonDan ben ik de hond ..... niet dat ik het mooi vind, maar een Cheetah heeft wat historische waarde. Vandaar.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.