Benzinedampen
  • joengenduvel
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 68
    GeregistreerdCOLON ma sep 03, 2007 11:21 am
    WoonplaatsCOLON Wellen ,Limburg , België
    CONTACTCOLON

    door joengenduvel » wo apr 22, 2009 11:03 pm

    TL-Rev schreefColonIk ruik het alleen als ik net afgetankt heb... Maar dat komt misschien eerder door het constante ge#@* en daardoor gemors tijdens het tanken (pomphandle welke steeds doorslaat, omdat ik op de een of andere manier niet in staat blijk om in één keer de tank vol te gooien) :oops:


    Heb dit ook al gehad, voor mij was de oplossing het tankpistool net ver genoeg door duwen dat de tank klep net open gaat.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » do apr 23, 2009 11:09 am

    Daar heb ik ook last van na een tankbeurt. Maar ik gooi er niets naast. Ik moet het probleem ook nog een keer gaan oplossen want ik mag na een tankbeurt niet meer gelijk de garage in van mijn vriendin. Want het hele huis ruikt dan naar de F...... Lang leven de drive in woning..

    Dieter zijn site geeft wat info.

    http://74.125.79.132/translate_c?hl=de&langpair=de%7Cen&u=http://www.mgfcar.de/fueltank/index.htm&prev=/language_tools&usg=ALkJrhgN19CIBkIW5lJsobkrsjssBxoTmg
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten