door mpmgf » vr apr 08, 2005 8:17 am
Ik heb afgelopen zomer het dashbord verwijderd omdat ik ook een tikkend geluid had, wat bleek er lag een stekker van de kabelboom tegen de binnenzijde van me chasis te tikken......
Het is geen leuk werkje maar je kan het doen in een uurtje of 4, ik heb het gedaan zonder de midden console te verwijderen, dus je kan je handrem etc laten zitten. Wel moet de omlijsting van de klok,radio enz eraf. Maar pas op wanneer je het dashboard eraf schuift, er zitten scherpe bevestigingen aan de zijstukken links en rechts van de radio omlijsting doe hier iets omheen om eea te beschermen. Ik zou eerst de tips opvolgen die je eerder hebt gehad voordat je eraan begint en wees voorzichtig zoals eerder vermeld eea breekt snel af.
Succes MPMGF