



Heinrich schreefColonSorry, is absoluut neit mijn bedoeling geweest, weet ook niet hoe het kon gebeuren.
Dank voor het opmerken en corrigeren
Peter





Mr. Dj M. schreefColonMisschien een stomme vraag, maar de polo is er alleen in zwart?
Hoe valt de kleding verder Pieter? groot/klein?

Ceke 1618 schreefColon1. Pieter V : SoftShellJacket L
2. Jos : Cap zwart / T-shirt wit L zwart L / Polo M
3. Kevin : Cap grijs
4. Heinrich cap zwart/ soft shell maat l
5. Willem Cap zwart
6. Ceke 1618: SoftShellJacket M (Heren) / SoftShellJacket M (Dames)
Bedankt voor het initiatief
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.