draakje schreefColonHet klinkt alsof er een steentje onder (voor) in de auto ligt dat rolt op ijzer. Ik hoor het in bochten, het rolt helemaal van links naar rechts.
In de bochten kunnen de banden tegen de plastiek wielkasten schuren, wat dat effect ook kan hebben. Maar als het van links naar rechts rolt? Onder je dashboard zit een overdwarse verstevingsbuis. Die loopt van de linker naar de rechterzijde. Het gebeurt wel eens dat er een stukje van de las breekt. Maar dan hoor je meer een krakend geluid ipv rollend. Komt het geluid van binnen of van buiten?
draakje schreefColonDaarnaast, iemand een tip waar ik een seat lowering kit kan aanschaffen
Bij Brow & Gammons.
http://www.ukmgparts.com/Maar verwacht geen wonderen. De zitting van de zetels hangt vast a/h frame met ijzeren staafjes met haakjes op de uiteinden. Die staafjes worden vervangen door veertjes. dwz dat er al wat gewicht in de zetel moet zitten om hem te laten doorzakken. dus, de zitting komt pas lager te staan eens je er inzit. Ik vermoed dat jij stoelen wil die zowieso lager staan.
draakje schreefColon vloer-bekleding, die is achter de versnelling/gas/rem
Ik vrees dat je hier het volledige vloertapijt zal moeten vernieuwen.
Eveneens bij Brown&Gammons. Maar je kan eveneens bij Maarten
http://www.mgfnl.nl/ langsgaan
draakje schreefColonwil ook een nieuwe versnellingspook
Laat je verleiden tot de slick shift:?

draakje schreefColonhoes om handrem
Ook bij Maarten of B&G voor standaardkleuren. Voor een afwijkend kleurenpalet.
http://www.ictnv.be