

?




Inderdaad, maar dat hadden we ook al gemerkt op mijn dynorun-sessie, zelfs zonder aftemarket uitlaat.
Ik hoopte enkel op een serieuze winst met een Emerald er nog een bovenop.

ErikB schreefColonInderdaad, maar dat hadden we ook al gemerkt op mijn dynorun-sessie, zelfs zonder aftemarket uitlaat.
Nope...
ErikB schreefColonIk hoopte enkel op een serieuze winst met een Emerald er nog een bovenop.
Voila, nu spreek je jezelf tegen.

Anyway, kan je een Emerald niet zo programmeren zodat hij met de "usual mods" toch nog meer vermogen en koppel aan de motor geeft, een beetje het powerbox-principe dus (maar dan werkend )

ErikB schreefColonBelangrijk bij dit verhaal is ook eens na te gaan waarom de FGA e.a. dan wel goed (zouden kunnen) scoren (IMHO) ?



Voilla, je kunt niet simpel meer brandstof geven en evenredig meer power krijgen. Enige wat je wel kan doen is de ontsteking vervroegen maar dat doet de FGA niet.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.