Ik ben al jaren fan van een MGF. Eindelijk zijn er de mogelijkheden en het besluit is genomen: er komt een MGF. Afgelopen zaterdag heb ik een proefrit gamaakt. Als ik in een MGF zit, word ik blij ... dus dat zegt genoeg.
Echter, ik heb een vraag. De proefrit die ik heb gemaakt was maar 25 km. Ik ben eenmeternegentig. En ik moet zeggen dat het zicht, en de zit, met kap omhoog en kap omlaag niet perfect was. Nu ben en blijf ik MGF fan. Maar 25 km, is maar 25 km.
Vraag: zijn er meer mensen van eenmeternegentig (of langer) die een MGF-je rijden. Hebben jullie problemen met lange ritten?
Dank voor de tijd en natuurlijk de moeite.
Groet.
Pieter (ik wil een MGF en ik wil 'm graag




