waterpistool schreefColon[.... Die heeft setjes voor complete ombouw staan geloof ik.
Da's knap setjes: alsof je praat over het vervangen van oranje pinkers door blanke.
Reken op een paar dagen flink sleutelen en een forse doos met materialen.

waterpistool schreefColon[.... Die heeft setjes voor complete ombouw staan geloof ik.

Kasper schreefColonwaterpistool schreefColon[.... Die heeft setjes voor complete ombouw staan geloof ik.
Da's knap setjes: alsof je praat over het vervangen van oranje pinkers door blanke.
Reken op een paar dagen flink sleutelen en een forse doos met materialen.





Kasper schreefColonDus het lijstje tot zover:
- kabelboom
- remleidingen (tss. ABS en remservo)
- Het dashboard (d'as een hele hoop werk)
- klokkenwinkel (tenminste als je in km wilt tellen)
- Omzetten rembekrachtiger
- Nieuw stuurhuis

Kasper schreefColon- Het dashboard (d'as een hele hoop werk)
- klokkenwinkel (tenminste als je in km wilt tellen)



schrokke schreefColonIk ben nu wel een leek wat betreft MGF/TF, maar als ik op mijn F naar de rem installatie kijk, zie ik dat ik niet rechtstreeks met mijn rempedaal op de hoofdremcilinder duw. Dit gaat met een stangenstelsel.
Daarom denk ik dat de hoofdremcilinder altijd op dezelfde plaats zit![]()
In dat geval blijven de remleidingen dan toch hetzelfde? Of ben ik hier verkeerd.
Wat je dan wel gaat nodig hebben is zo'n stangenstelsel voor de rembediening, en daaraan gekoppeld een pedalenset.
En in België althans is een snelheidsmeter in km/u verplicht. Ofwel overplak je de originele of je plaatst een geschikte.

Kasper schreefColon
Zover ik weet: In Nederland mag je best met een snelheidsmeter met mijlen rijden, doen klassiekers ook. Als je je maar aan de Nederlandse snelheden houdt. (en da's al moeilijk genoeg)
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.