En wat zijn de spullen die ik nodig heb.
Wie heeft de ombouw klus gedaan let me know.?
Eventueel uurloon niet mee rekenen want als het door gaat doe ik t zelf.
MvG dennis





Bruno schreefColonNee , geen onzin Bert, groot gelijk, beter niet doen, ofwel in één keer een juist gestuurde kopen.


Mr. Dj M. schreefColonJij rijdt dus ook RHD begrijp ik Erik?

.:bert:. schreefColonIn het topic waarin je jezelf voorstelde las ik dat je een RHD had gekocht om de prijs te drukken.
Zonder de harde cijfers te kennen, denk ik wel dat het best is de auto RHD te houden. Volgens mij gaat de ombouw je veel meer kosten dan het prijsverschil tussen een LHD of een RHD. Moest het zijn dat ik hier zuivere onzin aan het verkopen ben, me soo solly


jeroenvanuden schreefColonErikB schreefColonMr. Dj M. schreefColonJij rijdt dus ook RHD begrijp ik Erik?
Neen, maar met het idee gespeeld ivm. een 2de MGF.
Een 2e MGF.... dat zijn de echte


waterpistool schreefColon.:bert:. schreefColonWoeps, sorry. Dat was Waterpistool (moet dat op z'n Engels uitgesproken worden??) zijn topic.
Dat was ik inderdaad.![]()
Bij weusthof kan je informeren naar de prijzen. Die heeft setjes voor complete ombouw staan geloof ik.
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.