Pagina 1 van 1

Happy New Year

GeplaatstCOLON do dec 31, 2009 8:27 pm
door colintf
Happy New year to you all.

2010 will be a great year.

My News Years Eve will include Cider and Duvel :)

GeplaatstCOLON vr jan 01, 2010 11:32 am
door Luc
A splendid 2010 for all of you !

GeplaatstCOLON vr jan 01, 2010 1:14 pm
door Ronald MG TF
Best wishes for 2010!!

GeplaatstCOLON vr jan 01, 2010 4:31 pm
door Remieme
All the best wishes for 2010. May our MG's stay in one piece and bring us many hours of fun. 8)

GeplaatstCOLON vr jan 01, 2010 4:56 pm
door Bruno
A happy and succesfull 2010 tot you all !

GeplaatstCOLON vr jan 01, 2010 7:19 pm
door Rick
Best wishes for 2010!

GeplaatstCOLON vr jan 01, 2010 7:38 pm
door Mr. Dj M.
The best wishes to everyone here and ofcourse for the Mg brand also! That this year may bring succes and succes in Europe again. :thumbsup: