Pagina 1 van 1
Happy Christmas Everybody!!
GeplaatstCOLON di dec 22, 2009 9:14 pm
door colintf
I hope that you all have a great Christmas holiday, and Happy New Year to you all.
2010 will be a great year!

GeplaatstCOLON di dec 22, 2009 10:04 pm
door Bruno
Also a happy 2010 for you all there in the UK !
GeplaatstCOLON wo dec 23, 2009 8:45 am
door em-gee-efke
Merry X-mas and lots of MG-fun in 2010!
GeplaatstCOLON wo dec 23, 2009 11:29 am
door Ronald MG TF
Happy holidays!!!

GeplaatstCOLON wo dec 23, 2009 11:37 am
door Rick
Merry Christmas and a happy 2010!
GeplaatstCOLON wo dec 23, 2009 1:39 pm
door pdevos
Merry Christmas and funny 2010 with the MG'S for all
Paul and Pascale (Belgium)
GeplaatstCOLON wo dec 23, 2009 8:35 pm
door Mr. Dj M.
Merry Christmas and I wish you all a happy and healthy (MG) year

GeplaatstCOLON do dec 24, 2009 6:42 am
door andrew
A Merry Christmas and a Happy New Year to you all.
Whilst you are freezing your nuts off we are having a humid 28C, so fresh shell fish, steaks on the BBQ and fruit salad for desert all washed down with chilled Savingion Blanc and ice cold beers...............
GeplaatstCOLON do dec 24, 2009 11:55 am
door Bruno
So, no white Christmas then !

GeplaatstCOLON do dec 24, 2009 10:55 pm
door Kasper
HAppy X-mas to you all!
GeplaatstCOLON vr dec 25, 2009 1:13 pm
door Remieme