Pagina 1 van 1

Happy New Year!

GeplaatstCOLON vr dec 31, 2010 7:54 pm
door colintf
Happy New Year to you all.

I hope everyone had a good Christmas

8)

Re: Happy New Year!

GeplaatstCOLON vr dec 31, 2010 9:14 pm
door Rob
Happy new year to y'all tooo. :)))

Hope to meet some of you guy's in 2011

Re: Happy New Year!

GeplaatstCOLON za jan 01, 2011 9:08 am
door andrew
A happy new year to every one.
It has been a New Year for over eighteen hours now.........
A HAPPY 2011

Re: Happy New Year!

GeplaatstCOLON za jan 01, 2011 12:52 pm
door Bruno
Also a nice and happy 2011 to all the international MG friends, from Bruno & Co

Re: Happy New Year!

GeplaatstCOLON za jan 01, 2011 1:12 pm
door Ronald MG TF
Best wishes for 2011 !

Re: Happy New Year!

GeplaatstCOLON za jan 01, 2011 3:00 pm
door Rick
Happy new year to all!

Re: Happy New Year!

GeplaatstCOLON zo jan 02, 2011 12:55 pm
door Kasper
All the best for all MG Friends all over the world. Let's have a Fantastic 2011.

Re: Happy New Year!

GeplaatstCOLON zo jan 02, 2011 3:34 pm
door Remieme
A lot of MG fun for 2011

Re: Happy New Year!

GeplaatstCOLON zo jan 02, 2011 3:55 pm
door firefighter
Best wishes for 2011 !


Greetz to all of you :)))

Geert-Jan en Wendy

Re: Happy New Year!

GeplaatstCOLON zo jan 02, 2011 11:04 pm
door ErikB
2011 is still new to me: best wishes and a happy new year