



Bruno schreefColonAi, ook te laat, maar blij te horen dat jullie het leuk en goed vinden. zo'n berichtjes geeft de admins en moderators "the drive" om verder te doen waar we mee bezig zijn.




Heinrich schreefColonik zou willen dat iedereen zo snel op mail van mij reageerde op mijn werk.


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.