

Bruno schreefColonReden was een stroompanne in het datacenter van Combell te Diegem (onze hostings provider).




Carl schreefColonEigenlijk zou dat voor een datacenter niet mogen kunnen, out door een stomme stroompanne..
zelfs mijn servers draaien op een UPS die goed is voor een paar uur zonder stroom, en ik heb nog niet eens een datacenter..

Carl schreefColonEigenlijk zou dat voor een datacenter niet mogen kunnen, out door een stomme stroompanne..
zelfs mijn servers draaien op een UPS die goed is voor een paar uur zonder stroom, en ik heb nog niet eens een datacenter..
enfin, zal wel verklaring hebben,
you don't know what you're missing until it's gone

ErikB schreefColonBij een gratis forum zou ik niet al te snel een 24/24 356 dagen rond online verwachten....![]()

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.