BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
Tuning onderdelen
  • Shivan
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 2
    GeregistreerdCOLON zo okt 14, 2007 1:36 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

Tuning onderdelen

door Shivan » zo okt 21, 2007 4:43 pm

Ik heb al even gezocht op het forum en ik zie dat meeste mensen verschillende mod hebben laten doen (of zelf gedaan) op hun MG's

Maar zijn er belgische winkels of garages waar je tuning stukken kunt bestellen en laten plaatsen want ik vind het maar nergens op het internet.

Ik heb een MG TF135 van 2004.

Geen wat ik zou willen doen zijn pk's opdrijven maar ik zou niet weten welke winkels mij hierbij zouden kunnen helpen. Enige wat ik tot nu heb laten doen is een K&N Luchtfilter laten steken.
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » zo okt 21, 2007 5:17 pm

er is niet echt veel te krijgen op tuning gebied voor zowel de F als TF.

hetgeen je zou kunnen doen is een aftermarket sportuitlaat, spaghetti-spruitstuk, cat-bypass.

wil je serieuzer pk's bemachtigen, moet je al aan een gemodificeerde kop gaan denken.

voor al deze items kan je het beste zoeken op de engelse markt. In België zal je niet gemakkelijk een winkel treffen hiervoor.

er is overigens een topic met links naar de meest bekende leveranciers.
    staat bij algemeen technisch. bovenste sticky topic: nuttige websites
  • Shivan
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 2
    GeregistreerdCOLON zo okt 14, 2007 1:36 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

door Shivan » zo okt 21, 2007 5:26 pm

ja ik dacht het wel dat er bijna niet te krijgen was.

Ik heb ook al gezien op de engelse website maar je kan de stukken wel bestellen maar het plaatsen ervan kan ik niet ;)

ik weet wel hoe ik moet rijden en de oliepijl nakijken, tot zover mijn kennis over motors :D
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » zo okt 21, 2007 8:55 pm

Er zijn velen op dit forum die tot voordat ze de MG kochten nog nooit een gereedschapkist hadden gezien. Laat staan een sleutel of schroevendraaier in de hand gehouden hadden.

Hulp is vrijwel altijd via ons forum te vinden, in de vorm van tips en advies, maar soms is er ook wel iemand die je wil helpen.

Er zijn diverse MOD's die je zelf eenvoudig kunt doen, ook als je zelf denkt dat je twee linker handen hebt, andere MOD's zijn moeilijker en vragen om een ervaren hand.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » zo okt 21, 2007 10:43 pm

Ik heb zelf (nog) niet zo veel verstand over motors e.d.
    Heel veel dingen kun je wel zelf veranderen aan je F/TF. Als je iets niet weet dan kun je altijd je vraag stellen op het forum en je hebt vrij snel een antwoord. Er zijn ook veel nuttige websites waar het e.e.a. op staat over de F/TF. Door het forum kom je veel te weten over de F/TF en dan ga je zelf ook dingen veranderen. Tenminste dat heb ik.
    Mijn wishlist is zo groot geworden dat ik niet weet waar ik moet beginnen. :? Veel succes met het tunen van je TF.

Ps. Je kunt je ook nog even voorstellen in "Stel je even voor" topic, mocht je daar zin in hebben.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1