

em-gee-efke schreefColon...........
Kasper heeft me dan op het idee gebracht om van MGF.be een magneetschild te laten maken. ............





em-gee-efke schreefColonTja, achtergrondkleur?! Dat weet ik ook niet.

Luc schreefColonIvan (Vanio) schreefColonHet magneetschild vind ik wel een goed idee, maar een sticker zie ik mezelf niet dadelijk op mijn f aanbrengen!
geen nood ik help je wel met die sticker


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.