Naam
Forum naam:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Land:
Thuisnummer:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
E-mail:
Type MG:
Uitvoering:
Bouwjaar:
Kleur:
Kenteken:
Het idee komt van Bruce uit dit topic: http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=3087
Bruce schreefColonCoen hoe zouden we je kunnen vinden? hard gillen?
Ik heb hier al eens eerder aan gedacht, op het moment dat je bij een van de forumers in de buurt bent, en bijvoorbeeld de (T)F wil bekijken, of op bezoek, of afspreken voor een biertje of zoiets.. dan heb je vaak geen nummer..
Hoe zouden we nummers kunnen uitwisselen zonder dat ze hier online gepost worden.. dan zou er misschien misbruik van gemaakt kunnen worden..







